söndag 19 augusti 2012

VALERIE & TAPAS

Efter en mysig tågresa som innehöll små roliga händelser men inga större misstag som att "glömma hoppa av tåget" eller liknande


kom vi till huvudstaden kring 14 för att checka in på vårt mysiga och centralt belägna hotel.


Efter att ha tagit en liten stund på Zara för inköp till våra små prinsessor var det dags för att åka till Tyrgatan för att lägga en order på märket Valerie, ett märke som verkligen kan konsten att leverera glitter och glamour.

Den här klänningen är en utstickare bland alla utstickare ... 


Denna klänning är en utstickare bland alla utstickare ...


Vi älskade den här färgen så självklart var vi bara "tvungna" att beställa denna vackra klänning i amerikansk spets <3


Såååå snygg med paljettes och rosé guldiga toner!!!


Den här klänning är vit (syns inte riktigt på kortet =) och så vacker!!!
Skall absolut köpa en själv och kanske gifta mig med mig själv på någon strand? =)



Sååå nöjda med dagens order!!!


Efter Valerie firade vi med lite tapas och rött på restaurang Boqueria på Moods Gallerian.
Rekommenderas ...


Så gott med plockmat av diverse olika sorter!
Vi pratade, åt, drack och njöt av att ha lite miljö ombyte ...


Gissa vilket som är mitt glas =)


Nu är det dags att sova för imorgon väntar en intensiv dag och hjärnan måste vara vaken då inköp handlar om mer än att bara köpa in det man gillar ...


MEN precis innan vi gick till sängs så gjorde jag mina 50 dips här på rummet.
Jessica ställde en påse med godis bredvid mig för att visa kontrasterna i mitt liv =)

 Se outfiten och blicken =))))
Jag bjuder på det =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar