onsdag 15 augusti 2012

LÅNGA ÖGONFRANSAR HOS AMANDA

Igår fick jag en tid på Familjen Sandwall för att göra lösögonfransar.


Då jag ej gillar smink så tycker jag att detta är ett utmärkt sätt för att slippa måla mig.
Jag har gjort det vid två tillfällen tidigare, första gången för flera års sedan, andra för några månader sedan men sedan är det så att jag
gillar att tvätta och gnugga ansiktet så vi får se hur det fungerar den här gången.

Här på Familjen Sandwall applicerar underbara Amanda styck fransar så att om någon faller så är det inget som syns.
Första gången man gör det tar det ca två timmar och jag låg så skönt att jag somnade tom. till.
Det var så fantastiskt avkopplande, som att vara på spa =)
Otroligt att jag somnade egentligen men Amanda sa att det är något som händer rätt så ofta vilket glädjer henne då det betyder att kunderna kan verkligen koppla av under behandlingen.
Det lovar jag att jag gjorde Amanda =)




Jag älskar dessa guldiga renar från inredningsbutiken Mariella och älskar just kombinationen vitt/guld.



Vill du också ha långa ögonfransar boka hos Amanda på telefon nummer:
033-249900



Nu skall jag fortsätta jobba och ladda nya varor till butikens websida men tänk på vilket fantastiskt väder vi har haft idag och hur mysigt vi har det här i vår lilla småstad.


Kram <3

4 kommentarer:

  1. vad fint det blev med fransarna! vad kostade det?

    SvaraRadera
  2. Första gången man gör det kostar det 1500:- men tänk att det tar 2 timmar så förstår man varför, sedan är siffran betydligt lägre beroende på hur många veckor som går mellan återbesöken. Ring för vidare info till Familjen Sandwall ...
    Kram och tusen tack <3

    SvaraRadera
  3. Superfint
    Oj oj då är det billigt i Uppsala.. 2 tim för 450:- helt underbart
    Men Neu Lash är oxå suveränt , då blir de egna fransarna så långa
    Kram cia

    SvaraRadera
  4. Tror att priset beror även på vilka fransar som används för tidigare har jag också betalat ett billigare pris...
    Tusen tack för orden, är väldigt nöjd =)
    Kram <3

    SvaraRadera