onsdag 15 augusti 2012

INTERVJU ...

Morgonen började med en slags power walk med Fazli och så fick vi för oss att springa upp för en backe. Tre gånger fick det bli då jag har numera lärt mig att kroppen är egentligen gjord för vila eller ge järnet ... I träning gillar jag mer det svenska ordet "lagom" vilket inte ger de resultaten man vill ha =)

Dusch, ombyte och så min ego timma i månaden då jag besöker min psykolog för återigen behöver man inte lida av psykiska störningar för att gå till en psykoterapeut.
Att vara en människa med allt vad det innebär är en tillräcklig stor anledning för att få lite coach i livet.

Från henne till butiken för att bli intervjuad för en lokal tidning som finns på flera olika håll här i Borås.
Jag ser den och läser den på Café Viskan när jag äter frukost där och så får vi den varje vecka till butiken.
Allmänna frågor om min historia, om bloggandet och om vem jag är togs upp och kommer att skrivas ihop till en artikel som de som vill kan läsa nästa vecka.
Kommer självklart att fota och lägga ut artikeln här på bloggen =)


Återkommer senare ikväll ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar