söndag 12 augusti 2012

INTERVALL, FRUKOST OCH EN FANTASTISK UTSIKT

Vilket underbart väder vi har haft idag? Och att inte förglömma att vi är många som har fått njuta av det då majoriteten av oss är lediga på söndagar ...
Nicole vaknade på samma höjd som Knut imorse och lämnade dem mysandes för att möta upp Fazli och träna med Anetth.
Det hon hade bestämt var att vi skulle springa upp för en backe som aldriiiiiiiig tog slut och detta 10 gånger!!!!

Jag måste gå ner de 2-3 kilon som jag har gått upp under sommaren men fy vad jobbigt det var!
Här kämpar Fazli =)


Efter denna jobbiga start på morgonen gick jag hem till mina små och tillsammans gick vi till Viskan för att äta frukost i solen på deras utomhusservering. Ville inte stänga in mig i hemmet!


Louise anslöt sig och så kom även Fazli och några andra.
En riktig utlandskänsla denna förmiddag när vi satt alla och njöt av solen och umgänget.
Väl hemma tvättade jag lite tills Nicole blev hämtad för att tillsammans med några tjejkompisar åka ut till en av dem för att bada, leka och umgås.

Själv blev jag också hämtad av underbara Vivianne för en fika på deras fantastiska veranda tillsammans med familjen.
Såååå mysigt, så avkopplande och vilket hus!!!
Mamma mia, ville bara flytta in =)


Tänk att vakna till denna utsikt varje dag, avkopplande ...



Fick åka hem till stan i nedcabbat och håret när jag kom hem var nog som Bridgets i filmen Bridget Jones dagbok när hon just anländer till ett hotell efter att ha åkt just nedcabbat =)


Vid 18 gick vi med Louise till Hemmakväll för att hyra en film och sedan gick vi hem till henne för att ha lite tjejkväll med kärlek på tv, glass och nötter.
Jag grät som vanligt och Nicole skrattade åt min känslighet gällande kärlek på film...
Hahaha!


Tackar alla för en underbar söndag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar