fredag 31 augusti 2012

INKÖP & ... FREDAG =)

Morgonen startade med att möta upp Jessica framför Café Orion med två latten i handen för att åka till Göteborg för inköp av JFour, Ciclon & Religion.

Dessa utstickare från J4 kommer att finnas till några få lyckliga för väljer man en sådan denim så skall man inte se dem på så många ... Dessa kommer att ligga på ca 2299:- ut mot kund.


Religion hade så mycket att det blev en riktig stor order som kommer efter Jul men som tur är fanns även en liten extra sortiment att få till november.
Vi älskar verkligen den rockiga stilen som detta engelska märket står för.


Tillbaka till butiken (tack Caroline för att du hjälpte oss idag) för jobb och för att vid 16 tiden strusa lite på stan med Nicole som idag är tillbaka hos mig en vecka fram.
Vi gick till djuraffären för att handla det vi behövde (ALLT) för att byta i Smulans (den adopterade hamstern) bur.
Nu ligger hon på en ren bädd med nytt sågspån och bara njuter ... 

Vi har ätit godis, tittat på "Fångarna på fortet" och pratat om att vi skall åka till Liseberg på söndag med Nicoles kompis A. och hennes mamma.
När jag sa till lillan att hon får 20 kronor för att spela på de olika hjulen visste hon nog inte om jag var allvarlig eller inte =)
Viss humor tål hon inte =)

Följ mig/oss gärna på Instagram och då på namnet 
michelacastellari



Nu skall min arm omringa den här lilla och somna med ett leende på läpparna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar