onsdag 1 augusti 2012

I LOVE SHOES ...

Idag är jag verkligen helt slut för det började med att jag hade så ont i magen, en liten åkomma jag lider av ibland speciellt om jag har suttit under en längre stund vilket jag gjorde igår kväll, i frisörstolen i hela sex timmar. Not good för my stomach =)

Idag har jag verkligen sett att håret är betydligt kortare vilket ifs. är snyggt och saknar jag mina andra 10 cm så kommer de tillbaka om 4 månader =)
Mer frisyr nu eller vad tycker ni?


Från öppning började det komma en massa leveranser.
Det slutade med att jag hade tolv kartonger med kläder och skor som skulle packas upp.
Kände mig lite jäktad och längtade efter en vit sandstrand ...
men när jag såg vad som dolde sig i kartongerna så blev jag väldigt mycket här och nu =)

Från vårt nya amerikanska märke Frye kom mina urläckra stövlar!
Pris: 2998:-


Dessa pumps är nog de skönaste jag någonsin har provat!
Pris: 1398:-


Flera andra modeller på skor och stövlar kom och de kommer så klart på butikens blog men en lite aptitretare ville jag ändå bjuda på även här =)

Nu skall jag faktiskt vila lite för jag är ... tired ... =)
Kram så länge, jag kanske återkommer =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar