tisdag 17 april 2012

MISSION IMPOSSIBLE

Startade dagen med att gå till Sani för att återfå mitt naturliga blonda hårsvall och medan jag satt där och väntade tittade jag i några tidningar.
Stannade upp vid denna mycket intressanta och vetenskapliga artikel.




Förutom alla yttre och inre attribut som skall matcha mina preferenser,
en ålder som tillltalar,
faktum att han skall älska min dotter men inte vilja ha egna barn då jag ej vill ha flera,
faktum att hans eventuella barn måste komma överrens med min lilla,
faktum att för att kunna träffas måste han kunna vara ledig just den helgen jag inte har Nicole för annars kan vi aldrig lära känna varandra,
faktum att han inte får vara allergisk mot varken hund eller kanin,
(Nicole påminner mig: han får inte heller vara allergisk mot hamstrar)
samt flera andra faktum
kommer nu även det faktum att OM han nu har en hund måste även våra hundar komma överrens.

Allvarligt!!!
Finns det någon som kan matcha alla dessa faktum och finns det någon som fortfarande finner det konstigt att jag är singel?
Bara alla dessa faktum får mig helt enkelt att bli trött och inser att Mr Right is an impossible factum =)

Skall nu prata lite med Knut ifall att one day ... 



1 kommentar:

  1. Hej!
    Han finns där ute...jag lovar!
    Kolla in min blogg :) har länkat till er :)
    Tack än en gång för fin service, älskar mina flaggbyxor. Vill verkligen ha ett par shorts oxå.

    Ha det bra
    Kram Malin

    SvaraRadera