fredag 23 september 2011

DERMAL ANCHOR & LJUSBLÅA STENAR =)

Nu har det gått en månad sedan jag gjorde mina tre dermal anchor på fantastiska Studio Pistolero i Borås.

Då detta är relativt nytt så är det många som har frågat mig vad jag har gjort.
I en månad har jag fått ha små plattor i titan som jag idag bytte ut till glittrande stenar.
De vita stenarna är beställda och tills de kommer åter in hos dem valde jag ljusblåa sådana =)


Så här såg det ut när titan plattan skruvades loss. Här ser ni det lilla röret som håller ihop plattan under huden med den stenen som skruvas nu på.


Så ser den ut =)


Jag håller mig till mina tre ...
Här följer istället exempel på någon som har valt några fler ...


Ha nu en fantastisk fredag och ha en skön helg!


4 kommentarer:

  1. Hej, så modig du är, fint - Ha en bra dag Lena

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, detsamma till dig =)

    SvaraRadera
  3. Det är så jäkla fint. Avis jag blir. Vart sitter den tredje?

    SvaraRadera